12/13/2015

Autoškola

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem včera dělala závěrečné zkoušky autoškoly. Hned na úvod musím říct, že jsem se těch nádherných 900 otázek, které jsem měla v učebnici učila až v pátek (den před autoškolou). Byla jsem strašně vystresovaná, a bála jsem se, že ty testy nemám šanci s mojí přípravou udělat. V 6.25 jsem měla čekat před úřadem, kde jsme měli testy dělat. Bylo nás tam 10 a z toho 3 dělali řidičský průkaz pro skupinu C. Rozdělili nás na dvě skupinky, protože měli málo počítačů, takže jsem šla psát testy až kolem půl 9. Testy jsem úspěšně splnila s jednou chybou za pouhých 6 minut. V 9 hodin jsem si šla ještě s jednou uchazečkou o řidičský průkaz zajezdit po okolí. Vrátili jsme se kolem 9:45 a pak jsem šla domů. Ve 12 jsme měly čekat na parkovišti na komisaře a měly nám začít zkoušky naostro. Na komisaře jsme ovšem čekali hodinu a půl, takže když došel, byly jsme na kost promrzlé, prsty na rukou ani nohou jsem necítila. Komisař mi dal za úkol zkontrolovat veškerá světla na vozidle a poté popsat, vše o pneumatikách (hloubka drážek, tlak, ...). Byla jsem na řadě jako první. Úspěšně jsem vyjela z parkoviště, projela kousek města a zaparkovala na parkovišti před obchodním domem. Zde mi komisař po 5 minutách mé jízdy ovšem s lítostí oznámil, že jsem zkoušky neudělala, protože jsem se nepodívala, jestli nejede něco zprava, abych mu dala přednost.
No a takto jsem šla zdrcená domů. Pořád si to přehrávám v hlavě, a nemůžu si uvědomit, co že se to vlastně stalo. Byl to stres, obava a hlavně zima, protože když jsem vyjížděla, třepala jsem se jako ratlík. Jsem velmi zklamaná, protože jsem po půl roce chtěla mít konečně autoškolu z krku, ale bohužel si ji o nějaký ten měsíc budu muset ještě prodloužit. Co mě ale štve ze všeho nejvíc je poznatek, že mi učitel den před závěrečnými zkouškami oznámil, že musím platit 700 za zkoušky, a za opravné jízdy musím nyní zaplatit 400. Navíc k opravným zkouškám se musíte zaregistrovat na úřadu nejdříve pět dní po neúspěchu, což už tu ovšem tento komisař nebude a město opět zůstane na dobu neurčitou bez komisaře.
Jsem hold za sebe velmi zklamaná, ale vám, co děláte autoškolu také, držím všechny palce.
Užívejte pohodu a krásnou 3. Adventní neděli
                                                                      vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat