7/08/2015

O mně

Ahojky všichni!

Jmenuji se Lenka a hned na úvod musím říct, že se sama moc dobře popsat neumím, tak se mnou prosím mějte trpělivost, protože i snaha se cení ne?

Začala bych tím, že jsem člověk, který miluje to co dělá a je na to hrdý. Ze všeho nejvíc miluji tvoření, klid a kouzlo přírody, děti a pomoc druhým.
Často se lidé ptají, proč si jiní lidé zakládají blogy, když je jich na internetu již víc než dost. Řekla bych, že každý jsme jedinečný, a proto každý máme jiné zkušenosti, a tak i jiné informace, které chceme předat ostatním. Já si svůj blog založila poprvé v roce 2012 s tím, že chci lidem ukázat moje tvoření, psát jim návody jak na to a své výrobky prodávat. Po pár měsících jsem však zjistila, že to není tak jednoduché jak se zdá a s blogem jsem na delší dobu sekla, protože v životě bylo spousta jiných věcí, které byly momentálně důležitější (třeba úspěšné přijímací zkoušky na střední).

Můj druhý blog, který dnes čtete jsem si založila 8. 7. 2015 a i když jsem si původně myslela, že dopadne stejně jako předchozí blog, tudíž, že budu psát pár měsíců a pak mě to zase přestane bavit, tak kupodivu píšu do teď a nemám v plánu v nejbližší době přestat.
Druhý blog jsem založila již s trošku pozměněnými hodnotami, než jsem měla u prvního blogu. Moje první myšlenka byla dále pokračovat v psaní návodů na tvoření a sem tam napsat článek o cestování. Problém nastal ve chvíli, kdy jsem zjistila, že nemám dostatek volného času na tvoření ani cestování a nemám nikoho, komu bych se mohla svěřit s problémy, které mě tíží, a tak se tak nějak stalo, že původní myšlenka blogu je ta tam a blog je dnes plný článků ze všech možných oblastí.

Vystudovala jsem střední pedagogickou školu a odmaturovala s vyznamenáním v oboru předškolní a mimoškolní pedagogika. Hned po střední jsem nastoupila na vysokou školu, kde jsem do teď (a ještě nějaký ten pátek snad budu). Mým nynějším oborem je učitelství pro 1. stupeň základní školy, ale stále si nejsem 100% jistá, jestli chci učit v mateřské nebo v základní škole. Musím se přiznat, že už mě dokonce napadla myšlenka neučit pro žádnou z těchto institucí a založit si svoji vlastní, ale tuto myšlenku jsem velmi rychle potlačila, neboť jsem racionalista a vím, že bych se neuživila (ani bych se svými finančními možnostmi nebyla schopná něco takového zřídit).

Jsem člověk, který sice stále studuje, ale neztrácí přitom kontakt s dětmi (a lidmi), se kterými miluje pracovat a tak Vám píše články o práci s nimi s různými tipy a nápady. Za těch pár let, co s dětmi pracuji, jsem zjistila, že mě práce natolik těší, že už bez kontaktu s dětmi nemůžu být (Nejspíš to bude zapříčiněno tím, že ze sebe před dětmi můžu dělat naprostého blázna, kterým ve svém nitru jsem a tím pádem můžu naplnit své potřeby tuto "bláznivou" energii někde plnohodnotně vybít).

Jsem sice racionalista, ale taky jsem obrovský snílek, který věří v lepší budoucnost (což se trošku pere s mým druhý já, které je nehorázně pesimistické a pořád mi našeptává, že nemám dost kuráže na to, abych vystoupila z davu, ale snažím se toto mé druhé já co nejvíce to potlačovat).
Mám přeplněnou hlavu nápadů na to, co bych chtěla jednou dělat, co bych chtěla dokázat, kam bych chtěla svůj život směřovat atd. Pořád si na různé kusy papíru črtám své myšlenky, plány, šuplíkové záležitosti, které podle všeho nikdy nespatří světlo světa.

Jsem zkrátka někdo, kdo se snaží žít dneškem pro lepší zítřek. Někdo, kdo se snaží ze všech sil překonat všechny překážky života pro to, aby dosáhl svého cíle. Někdo, kdo má rád to co dělá a rád se o to podělí s druhými. A na úplný závěr jsem prostě někdo, kdo sedí na druhé straně Vaší obrazovky a píše všechny tyto řádky, které Vy teď právě čtete a je za to velmi vděčný.

Děkuji všem za Vaši podporu a doufám, že se Vám tu i nadále bude líbit.

vaše Lenka 💙

PS: Nezapomeňte mi nechat jakýkoliv komentář v návštěvní knize zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat