5/31/2017

OSOBNÍČEK - Zachránila jsem ježka!

Ahojky všichni!

Musím se vám s něčím pochlubit! Před chvílí jsem se vrátila z práce a co nevidím hned vedle našeho paneláku na silnici? Ježek! Opravdu nevím, co se mi v tu chvíli přihodilo, ale hlavou mi blesklo, že ho za každou cenu musím z vozovky dostat pryč. Na nic jsem nečekala a vběhla na silnici. Musím uznat, že jsem měla veliké štěstí, že to byla hlavní silnice, která je opatřena 2 pruhy, protože zrovna v tom pruhu, kde ježeček byl jelo proti mě auto, ale když vidělo, že tam stojím a neuhýbám, přejelo do vedlejšího pruhu. Naštěstí po 10. hodině večerní nejezdí až tak moc aut k fabrikám, ale naopak z fabrik, takže jsem měla dostatek času na to, abych ježečka bezpečně dostrkala do keříků před naším panelákem. Chudák byl tak zmatený a oslněný světly aut, že vůbec nechápal co se děje  i když jsem do něj strkala, tak zpočátku nechtěl vůbec jít, ale nakonec se s chutí rozběhl a tak tak překonal vysoký obrubník, který byl jedinou překážkou od toho, aby se dostal do trávy a keřů.

Nevím proč, ale strašně mě to zahřálo u srdíčka a dodalo mi to takovou vzpruhu. Jasně, někdo si řekne, že jsem asi blázen, když riskuju svůj vlastní život a skáču pod auta jen proto, abych zachránila nějakého ježka, ale věřte nebo ne, já v ten moment nepřemýšlela a jednala jsem! Chudák by si určitě nezasloužil tak krutou smrt.
Vím, že tento článek je vlastně o ničem, ale já jsem prostě jen šťastná, že jsem pomohla k delšímu životu jednomu nevinnému tvorečkovi. A navíc, po "šichtě" v práci je to jediná věc, která mě opravdu potěšila a celý den mi zpříjemnila.
Dělejte dobré skutky, protože alespoň za ten úžasný pocit v duši to stojí!

Dobrou noc,
              vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat