5/30/2021

Dopravní výchova 2 - píseň Auta, tramvaje, motorky, kola

 Ahojky všichni!

Dnes mám pro vás aktivitu, kterou můžete zařadit do hodin nejen hudební výchovy. Jedná se o píseň "Auta, tramvaje, motorky, kola", která je prací profesorky Evy Jenčkové (mám tušení, že píseň najdete v její publikaci "Dopravní prostředky v pohybových hrách s hudbou - 1. díl"), která dělá různé hudební kurzy, které velmi doporučuji! (Já byla pouze n jednom, když jsem byla ještě na střední škole a dost mě nadchla, začala jsem přemýšlet nad tím, že nemusíte mít drahé nástroje, aby žáci mohli v hodině na něco hrát, úplně stačí věci denní potřeby, jako například igelitové sáčky!)

Píseň Auta, traktory, motorky, kola je na melodii písně Hlava, ramena, kolena, palce a pohyb je vždy takový, aby představovat daný dopravní prostředek. Já osobně žákům píseň představila právě v době, kdy jsme probírali dopravní výchovu v českém jazyce (psaní i Živá abeceda) i prvouce.

Motivací mi bylo poznávání dopravních prostředků a následný zpěv písně. Žáky píseň velmi baví, proto ji velmi doporučuji do výuky zařadit.
Přidávám pomůcku na zapamatování pořadí dopravních prostředků (slov písně).

Vaše Lenka 💙














Žádné komentáře:

Okomentovat