7/25/2021

První republika - materiály

 Ahojky všichni!

Do jednoho z předmětů ve škole jsem chystala celkem dost poctivě přípravu na hodinu na téma "První republika". Přijde mi škoda se s vámi alespoň o část věcí (o materiály, které jsem dělala já) nepodělit.

Abyste byli v obraze, jedná se o hodinu, kde já (jakožto dáma z první republiky) chodím po třídě jako po galerii (po celé třídě visí plakáty, obrázky, mapy atd.) a popisuji žákům jak vypadá život v mé éře. Žáci popisují rozdíly v životě před sto lety a nyní.

Přidávám seznam užitečných odkazů, které jsem na přípravu hodiny využila, a které si myslím, že jsou vhodné i k prostudování pro žáky. V některých odkazech jsou obrázky z té doby. (Když už jsem si s tím dala takovou práci 😂)

Vaše Lenka 💙


Použité zdroje a další užitečné informace:





Žádné komentáře:

Okomentovat