12/12/2021

Střih na body pro mazlíčka

 Ahojky všichni!

Dnes mám pro Vás střih s návodem jak na body pro Vašeho mazlíčka. Já osobně mám doma králíčka, takže jsem body přizpůsobila pro něj (vlastně pro ni - je to holčička 😊), ale střih jsem vytvořila z původního body pro malé pejsky (akorát jsem body prodloužila, aby to nebyla taková mini vestička).

Je úplně na Vás, jak si střih upravíte podle vlastních potřeb, základ bude vždy stejný 😉.

Velikost tisku - A4
Popis:
Body se skládá ze 2 dílů (vrchního a dolního) - vrchní (1.) díl je potřeba po vytisknutí slepit k sobě.

Vysvětlivky jsou napsány na 1. dílu, ale pro jistotu píšu ještě sem.
Vysvětlivky:
...... místo sešití dílů k sobě
___ místo zapošití/obšití látky






Tak ať je Vašim mazlíčkům teplo, a ať se jim líbí!
Vaše Lenka 💙


Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se prosím předem autora (tím myslím samozřejmě sebe) a uveďte vždy citaci!
Také bych byla ráda, kdybyste mi poté dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat