4/14/2024

Hra "Já mám..." - hudební nástroje

 Ahojky všichni!

Po velmi dlouhé době nějaký ten materiál do hudební výchovy. Tentokrát poslední dobou velice oblíbená hra "já mám...". 

Princip hry je snadný, děti si rozdají kartičky a vybrané dítě začne. Podívá se na svoji kartičku, co je na ní za obrázek. Následně řekne: "Já mám..." a doplní co vidí na obrázku své kartičky. Následně přečte, co hledá (na spodu kartičky "Kdo má..."). Dítě, které má na obrázku danou věc pokračuje: "Já mám... Kdo má..."

Set obsahuje 50 kartiček různých hudebních nástrojů (5xA4, 1 A4 = 10 kartiček). Kartičky doporučuji zalaminovat pro delší životnost.

Kartičky jsou vytvořeny v programu Canva.

Věková náročnost: pro 3. třídu a výš





Přeji příjemnou zábavu při výuce hrou 😉

Lenka 💙

Žádné komentáře:

Okomentovat