11/07/2015

Včerejší ,,jízdy"

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem včera měla mít opět po dlouhé době jízdy. Popravdě už mě vůbec nebaví spěchat z autobusu na jízdy a pořád si pamatovat kdy mám jezdit a kdy ne, jelikož dělám autoškolu již 4 měsíce!
No, ale včerejší ,,ježdění" stálo vážně za to!
Normálně jsem včera došla k autu, pozdravila učitele, nasedla a vyjela z parkoviště. Přijely jsme na kruhový objezd a odjely z něj do jedné ulice, kde mi učitel řekl, ať zaparkuju mezi dvě auta. Zaparkovala jsem v pohodě a měla jsem ulici projet až na konec, kde bych najela na hlavní tah, jenomže hned jak jsem vyjela, začalo auto strašně skákat a škubat, takže jsem musela rychle zastavit na kraji nepřehledné zatáčky. Učitel mi řekl, že se mu to stalo již v úterý a že mám vypnout motor a znovu nastartovat. Jenže ouha, auto vůbec nechtělo naskočit i po pár nápadech, co nám oznámil technik po telefonu. Učitel auto odtlačil kousek dozadu, aby nestál v zatáčce a musel čekat na technika, který měl dojet s počítačem a zjistit, co se děje, proč auto čerpá na prázdno. Já jsem tam nebyla k ničemu užitečná, takže jsem se rozloučila a odkráčela jsem si to přímo domů. Takže mé jízdy včera skončily po pouhých 10 minutách a kdy budu mít další vůbec netuším.

Přeji všem, kteří dělají řidičský průkaz hodně nervů a komických momentů za volantem, jako jsou ty moje ;) :D
                                                                                                  vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat