11/16/2015

Vyrábíme! - NEjen vánoční dáreček pro babičky

Ahoj šikulové a šikulky!

Jelikož se mi před pár dny na počítadle návštěvnosti blogu objevilo číslo 1 000 což je nádherné, tak jsem se rozhodla vás všechny musím nějak odměnit. Dlouho jsem uvažovala jak a najednou mě to napadlo! Takže tady to je, můj asi nejdelší a nejtěžší foto návod na dáreček, který jsem dělala pro moje dvě babičky. Snad se bude líbit a budete se inspirovat.
Toto je moje celodenní práce. I když se to nezdá, dárek je pouze náročný na čas než na finance. Dohromady mě tato jedna baňka stála cca. 60Kč ;)

Budete potřebovat:
  • Plastovou baňku, která se dá rozdělat v půlce (já ji sehnala v KIK za 15Kč)
  • Tavnou lepicí pistoli + náboje do ní (na jednu kuličku jsem spotřebovala necelé 3 malé)
  • Nůžky
  • 2 fotografie
  • Tenkou jehlu
  • Stužku
  • Tužku
Postup:
Krok 1
Baňku rozdělejte na půlku. Fotografii otočte vzhůru nohama a přiložte k ní jednu půlku baňky. 

Krok 2
Otočte si fotografii proti světlu a naorientujte si baňku tam, kde se vám fotografie nejvíc líbí. Opatrně položte fotografii a baňkou na podložku a pomocí tužky obkreslete.
Krok 3
Vystřihněte kolečko z fotografie, ale myslete přitom na to, že kolečko musí být alespoň o 1,5mm menší, než ho máte nakreslené. 
Krok 4
Vystřihlé kolečko zkuste vložit do baňky. Pokud nesedí, musíte jej ještě zmenšit. Takto opakujte, dokud nebude sedět.

Krok 5
S druhou fotografií udělejte to stejné, akorát kromě půlky baňky použijte k obkreslení již vystřihlou fotografii.
Krok 6
Nyní si rozehřejte tavnou pistoli.

Krok 7
Jednu fotografii vložte do baňky a na jednom místě přilepte kapkou lepidla. 
Krok 8
Nyní po kouskách přilepujte fotografii k baňce. Pokud se vám někde fotka promáčkne, pomocí jehly ji podeberte a opět vypoukněte.
Krok 9
Jakmile budete mít celou fotografii přilepenou, přilepte druhou. Tu přilepíte velmi jednoduše. Obvod fotografie, který jste pomocí lepidla vytvořili objedete tavnou pistolí a přiložíte druhou fotografii.
Krok 10
Připevněte k půlce s fotkami druhou půlku.
Krok 11
Aby baňka vypadala hezky a aby se nerozdělávaly poloviny od sebe. Obtáhněte baňky stužkou. Stužku přilepte na vrcholu baňky malou kapkou lepidla. Až zatuhne, polepte část stužky a přilepte k baňce. Nedávejte lepidla moc, aby z pod stužky nevyteklo ven. Ještě teplou stužku pořádně vyhlaďte. Lepidlo tuhne rychle!
Krok 12
Kousek stužky protáhněte očkem na zavěšení a zauzlujte (nebo můžete vytvořit mašličku). Pokud na baňce očko na zavěšení není, přilepte mašličku či poutko na zavěšení lepidlem.
A máme hotovo!
Nyní už stačí jen baňku krásně zabalit a podarovat třeba babičku. Babičky milují svá vnoučata a fotky je vždy potěší ;) Jak baňku krásně zabalit vám ukážu v příštím fotonávodu ;)

TIP! V baňce nemusí být jen fotografie, můžete přidat třeba nějaké malé ozdůbky, třpytky či konfety, prostě cokoliv. Fantazii se meze nekladou!

Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Přeji příjemné chvíle u tvoření. Doufám, že se vám tento návod líbil a doufám, že se bude líbit i vašim příbuzným až bude tento krásný dáreček viset na vánočním stromečku ;)

                                                                                   vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat