1/08/2017

Vyrábíme - Šperkovnice na náramky

Ahojky!

Já jsem velký milovník náramků z kamenů, a tak je ,dá se říct, sbírám. Jelikož se moje sbírka už trochu rozrostla, a jelikož je nadevše miluji, nechci je mít jen tak položené někde na poličce nebo v misce. No a tak jsem se rozhodla, že si na ně vyrobím takové cestovní pouzdro, abych si náramky mohla pohodlně uložit i na cestách a nezamotaly se mi dohromady (no a nedej bože se mi ztratily).
Moje pouzdro vypadá takto, a já vám teď ukážu jak na něj ;)





















Budete potřebovat:
  • ozdobné papíry
  • papírový tubus (nejlepší bude od chipsů Pringles, já mám tubus od svíček)
  • 2 roličky od toaletního papíru
  • kus lepenky
  • pravítko
  • tužka
  • nůžky
  • lepidlo
  • oboustranná lepící páska (je s ní čistší práce než s lepidlem)
  • plastové víčko (chipsy Pringles ho mají)
  • tavnou lepící pistoli
Postup:
Krok 1
Tubus si obalíme barevným papírem.


















Krok 2
Tubus si položíme na kus lepenky a obkreslíme vnitřní stranu tubusu na lepenku. (pokud má tubus jednu stranu zadělanou, obkreslete vnější stranu tubusu a obstřihněte kolečko o něco menší).














Krok 3
Kolečko vystřihneme a obkreslíme na další kus lepenky 10-11x. (záleží na vaší výšce tubusu)

Krok 4
Kolečka oblepíme z obou stran barevným papírem.

Krok 5
Roličky od toaletního papíru si nastříháme na 1,5 cm vysoké kroužky. (Pokud budete chtít nahoře udělat krabičku, udělejte jeden kroužek vyšší a jeden menší, který rozstřihnete a o něco ho zúžíte, aby zapadl do vyššího kroužku)

Krok 6
Kroužky oblepíme barevným papírem.

Krok 7

Nyní začnete slepovat kroužky s kolečky. Na kolečko si vždy položte kroužek, zevnitř ho přilepte a pak potřete lepidlem vrchní stranu a přilepte další kolečko. Poslední kolečko přidělejte k plastovému víčku a přilepte menší kroužek, který bude sloužit jako víčko pro vyšší kroužek.

Nyní stačí už jen nasadit náramky a zasunout držáček do tubusu ;)

Tip!
Šperkovnice lze udělat i tak, že kolečka nebudete lepit na kousky (kroužky) ruličky, nýbrž do nich uděláte díry o velikosti ruličky a budete je na ruličku navlékat. Tak docílíte toho, že krabičku, kterou máte nahoře nebudete mít tak malou, ale budete je mít po celé výšce vašeho stojánku.

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Doufám, že si na své šperky taky nějakou šperkovničku vyrobíte, protože si zaslouží mít své místečko ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat