12/30/2017

OSOBNÍČEK - Chce to změnu! - Udržitelná móda a já

Ahojky všichni!

Od doby co jsem nastoupila na vysokou školu a každodenně dojíždím do Brna cítím, jako bych se najednou stala někým jiným. Mám pocit, jako bych to někde uvnitř byla stále já (svými myšlenkami, postoji, ideemi, atd.), ale potřebovala jsem se vysvobodit z nějakého jakoby vězení. Cítila jsem, že urychleně potřebuji nějakou změnu a tentokrát to odnesl můj šatník, a to kompletně!

Vážně jsem konečně sehnala košili? :D
V jednoduchosti je krása ♥




















Musím se přiznat, že já jsem už pár let šatník absolutně vůbec netřídila, pořád jsem chodila ve stejném (pro mě již nudném) oblečení, vždy jsem prostě jen došla, popadla něco co bylo zrovna po ruce a šla jsem. Najednou se ve mě něco vzbudilo a já cítila, že takhle to dál už prostě nejde a tak jsem jednoho krásného dne šla na nákupy a kompletně si přeměnila celý šatník!
(A předpokládám, že ho teď zase pár let třídit nebudu 😁)
Tímto kabátkem vše začalo - Luci, Díky, že jsi mě přinutila ho koupit!

Ze svého původního šatníku jsem si nechala opravdu jen minimum kousků, protože mi přišlo, že už prostě nevyjadřují to, co opravdu jsem, jak se cítím a prostě mě již dávno omrzely, takže trička s potisky, proužky či více barvami prostě letěla. Co byl pro mě docela šok, bylo zjištění, že ve skutečnosti vlastním pouze jen jeden svetr! Takže nejspíš uhádnete, co jsem šla kupovat jako první...

Do teď jsem nesnášela šaty a sukně...

Po nijak extra zdlouhavém nakupování jsem si zpestřila svůj nový šatník řadou svetrů, triček s dlouhým rukávem, košil, ale i kabáty a botami. Naprosto jsem se zamilovala do pletených kousků, které jsou pro mě (hlavně v opravdu studených dnech) zdrojem úžasného teploučka a příjemného pocitu na omak (Kdo by neměl rád něco, co je hřejivé a měkké zároveň že? 😊). Jak jsem již zmínila, naprosto jsem propadla svetrům, šálám, návlekům, čepicím a dokonce i pleteninovým šatům, zkrátka všemu, co je vlněné (nebo bavlněné), měkké a teploučké 😁😊
(Zde bych velmi ráda dodala, že jakékoliv menší kousky jako jsou šály, čepice, návleky, atd.. si pletu vlastnoručně sama. Mám velmi ráda hrubou přízi a velké jehlice. Nebojte se pletení i vy a vyzkoušejte si cokoliv vytvořit sami. Není to složité a netrvá to zase až tak dlouho)
S ♥ pletené čepičky, šála i návleky

Jak jsem zmínila už o pár řádků výš, vyloučila jsem trička s potiskem, atd. rozhodla jsem se zůstat u formálních jednobarevných kousků, které mají tu výhodu, že se dají různě kombinovat (vrstvit). Zvlášť na podzim jsem zjistila, že se není opravdu čeho bát, chce to jen být trochu kreativní a nebát se vyjádřit své vlastní pocity. Začala jsem nosit i červené věci (koupila jsem si sako/kabát a červené balerínky na nízké platformě od Marca Tozziho) a kombinovat klidně i modrou se zelenou. Prostě a jednoduše se oblékám podle toho, jakou mám zrovna náladu (a podle situace samozřejmě), což bych vřele doporučovala všem! Dámy (ale i pánové) buďte samy sebou a nehleďte na to, co si o vás myslí ostatní, nebojte se vyjádřit se a být kreativní! 😉

Zmíněné balerínky a kabát + nové šaty
No, často to nedělám, přijde mi, že jsem dost nefotogenická, ale tady je pár fotek mé maličkosti 😉😜











          Co myslíte? Prospěla mi změna?
            s 💙 vaše Lenka



Žádné komentáře:

Okomentovat