12/02/2017

Vyrábíme! - Látkový věnec

Ahojky všichni!

Vánoce již klepou na dveře, všichni šílí s nakupováním dárků a taky s výzdobou svých domů. Dnes tu mám takový velice pěkný návod na látkový věnec, který si (jako já) jisto jistě zamilujete, protože jej můžete využít ještě několik let potom, co si jej vytvoříte.
Budete potřebovat:
  • pruh látky - jedno jak dlouhý a široký, záleží na vás, já mám cca. 40cm x 8cm x 3ks (věřte nebo ne, já tuto nádhernou látku koupila jako zbytek cca. 6m x 8cm za 10 Kč, tomu se prostě říká super kup! 😂)
  • šicí stroj (pokud si chcete urychlit práci) + jehlu a nit
  • nůžky
  • vatu
  • svírací špendlíky (stačí 3)
  • pletací jehlici, vařečku nebo něco co je zkrátka dlouhé a tenké
  • stuhy, baňky, popřípadě jiné ozdoby na ozdobu
Postup:
Krok 1
Látku si přeložte napůl (lícem dovnitř) a sešijte její kraje. 
Krok 2
Sešitou dutinku si rozstřihněte na 3 stejně dlouhé pruhy (pokud jste tak neučinili již předtím).

Krok 3
Nyní ta (pro mě) nejhorší práce a to přetočení dutinky lícem ven.
Krok 4
Nyní konce dutinek sepněte svíracím špendlíkem a začněte dutinky plnit. Dutinky by neměly být úplně nacpané, aby se daly zohýbat. Při plnění si můžete vzít na pomoc tlustší pletací jehlici nebo vařečku.
Krok 5
Jakmile máte vyplnění všechny 3 dutinky, sešijte jejich konce k sobě (na druhém konci si nechejte svírací špendlíky).
Krok 6
Nyní začněte plést. Snažte se pořádně utahovat, aby mezi jednotlivými prameny nebyly díry a švy byly dolů (nebyly vidět).
Krok 7
Jakmile dopletete, konce opět sešijte k sobě a následně pletenec stočte do věnce a sešijte oba konce dohromady.


Krok 8
Nyní už stačí jen nazdobit dle libosti 😉

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Přeji krásné vánoční svátky,
        vaše Lenka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat