10/10/2015

Včerejší hodinovka a velké zklamání

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem si včera dala takovou oddychovou hodinovku jízd po kraji města a vedlejších dědinách. Hned na úvod musím konstatovat, že jsem jezdila příšerně, protože jsem byla hodně naštvaná. Učitel mi hned při startování oznámil, že závěrečné zkoušky 29.10. dělat nebudu a bůh ví kdy je vůbec budu dělat. V našem městě jsou totiž prý jen 2 komisaři s oprávněním dělat závěrečné zkoušky a posouzení budoucích řidičů, jenže jeden už týden leží doma po mozkové mrtvici a ten druhý, který mi měl dělat zkoušejícího musí jít na akutní operaci střev. Takže moje závěrečné zkoušky jsou opět v nedohlednu :'(
Jinak včera jsem si teda dala takovou odreagovávačku, a zajela jsem si do vedlejších dvou dědin. Projela jsem se konečně nějakou vyšší rychlostí než 40 a vyšším převodovým stupněm než 3. Jinak to bylo celkem fajn, měla jsem naplánovanou pouze 1 hodinu jízd, která utekla hrozně rychle, takže jsem se ani nenadála a už jsem parkovala. Na závěr vám všem, kteří také děláte řidičský průkaz přeji pevné nervy se svým učitelem ;)

Závěrečné statistiky:

  • chcípnutí motoru: 1x
  • překročená rychlost: 76km/h
  • rozjezd do prudkého kopce přes ručku: 1x
  • parkování: 5x
Přeji všem hezký zbytek dne!
                                                                               vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat