10/03/2015

Včerejší provoz

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak byl včera opět pátek, a já opět jezdila. Ze slíbené jedné hodiny jízd se vyklubaly dvě, ale tentokrát jsem si to nadmíru užívala.
Hned po příchodu na parkoviště mi učitel vysvětloval, že nemá dva zuby, že mu je musely vytrhnout, že si bude dělat protézu a že ho to bolí a jí Panadol. Párkrát jsem objela město a jeli jsme tankovat na pumpu určenou pouze pro firmy, kde se dá tankovat pouze diesel. Zde jsem se dozvěděla, že do ,,nafťáků" se lijí aditiva, což jsem nevěděla, protože jsme vždycky měly jen auta na benzín a aditiva jsme lili pouze do staré Škody 125. Po cestě jsem se také dozvěděla, že auto bylo ve čtvrtek ve slíbeném servisu, že vstřikování a sání bylo úplně špinavé, že se to muselo vše vyměnit a teď už auto tolik nehučí. Opět jsem si chvíli postála na benzínce, takže jsem dlouhou chvíli trávila pozorováním aut projíždějících myčkou. Tentokrát jsem jela do vedlejší dědiny, která je vzdálená asi 1,5 km jen proto, abych si zařadila 4, zaparkovala a vrátila se zpět do města. Zbytek jízd byl pohodový a rychle utekl. Nakonec jsem zaparkovala na parkovišti pro autoškoly, odkud pojedu za 4 týdny zkoušky, takže 29.10. určitě držte palečky ;)

Závěrem opět pár statistik:

  • rozjíždění se přes ruční brzdu: 2x
  • zhasnutí motoru kvůli rychlému puštění spojky: 2x
  • celková čekací doba na učitele v tento den: 16 minut
  • aut, které mě předjeli: nespočet
  • aut, které kvůli tomu, že mě chtěli předjet mě málem nabourali: 5

Perlička na závěr:
Na komunikaci byl malý žlábek pro odtok vody vytvořený z dlažebních kostek. Jelikož to rychle projet nešlo, protože by jste si tak akorát zničili podvozek, tak jste museli sakra zpomalit a jet takřka krokem. Když jsem úspěšně žlábek projela, tak jsem s oddechem prohlásila, že by silničáři měli vytvořit nové značení a napsat tam, že je obdoba zpomalovacího prahu, zpomalovací díra! 

                                                                          přeji všem příjemný víkend
                                                                                                          vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat