10/19/2016

Vyrábíme! - Mazací tabulka

Ahojky!

Jelikož mám opravdu dost práce a poslední dobou zapomínám na svůj harmonogram (i když ho mám napsaný v diáři), řekla jsem si, že si ho musím psát někam, kde ho budu mít pořád na očích. A voalá, tak vznikla moje mazací tabulka ;)
Budete potřebovat:
  • 2 kusy opravdu tvrdého kartonu (nebo můžete použít základ ze starého kalendáře)
  • lepící pásku
  • lesklou fólii (nejlepší bude eurofolie)
  • obyčejný kancelářský papír A4
  • nůžky
  • 2 dřevěné kolíčky na prádlo
Postup:
Krok 1
Do eurofolie si vložte papír.

Krok 2
Nyní si na eurofolii položte jeden kartón. Ze všech stran folii přehněte přes kartón a přilepte pomocí lepící pásky.

Krok 3
Kartony si dejte delší stranou k sobě a slepte je pomocí lepící pásky.
Krok 4
Nyní si vyrobíme stojánek na naši tabulku. Vezměte si kolíčky a rozdělejte je (zbavte je pružinky).
Krok 5
Půlky kolíčků si k sobě přiložte tak, aby vrchní úzké strany na sebe navazovaly. Poté kolíčky spojte dohromady (bude vám stačit obyčejná lepící páska).

Krok 6
Tabulku zvedněte a postavte na kolíčky. Tabulka bude velmi dobře a pevně stát, pokud k jejímu postavení využijete zářezů v kolíčcích.
Tabulka je hotová! Já jsem ze zadní strany přilepila ještě samolepící bločky, ale klidně můžete zadní stranu potáhnout tabulkovou (mazací) folií.
Na mazaní tabulky jsem si vyrobila minihoubičku s držáčkem pomocí obyčejného vršku z Pet láhve a 2 kosmetických papírových ubrousků. Jeden ubrousek prostě jen smuchláte do kuličky a ten druhý poskládáte do čtverce. Čtvercem obalíte kuličku a strčíte to do vršku. Pomocí PET víčka se vám bude"houbička" krásně držet a navíc se neušpiníte ;)

  

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Doufám, že díky této "vychytávce" nebudu už až tak moc zapomínat a vy také ne ;)
                                          vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat