12/31/2016

OSOBNÍČEK - Na vánočních prázdninách u babičky

Ahojky všichni!

Právě jsem se vrátila z vánočních prázdnin od babičky a tak nějak jsem pocítila potřebu Vám napsat své dojmy z tohoto pětidenního pobytu ve Veselí nad Moravou.

Hned na úvod se vám musím přiznat, že jsem se na návštěvu absolutně vůbec netěšila, a dokonce jsem ještě před měsícem prohlašovala, že nikam nepojedu. Na svoji obhajobu, nevím jak to říct slušně, ale za půl roku, co jsem chodila navštěvovat babičku 1-2x týdně, jsem jí měla „plné zuby“. Vždy jsem babičku viděla maximálně 2-3x do roka na pár dní či hodin a teď každý týden?!

Chvíli po příjezdu jsme babičce předali dárky od Ježíška, které nechal u nás doma ;) Babička pro nás žádné dárky neměla, ale popravdě, ni nám to nijak nevadilo.

Na druhý den jsem byla už od rána plná energie. Babička šla brzo ráno na odběry krve a vrátila se až kolem 10. hodiny. Já jsem zatím uvařila čaj (babička nevlastní žádnou rychlovarnou konvici) a stihla jsem trochu poklidit. Jakmile babička došla, chtěla na odpoledne připravit chlebíčky. Nabídla jsem s, že jí pomůžu a chlebíčky připravila skoro sama. Nedokážete si představit, jak jsem najednou byla šťastná a nabitá pozitivní energií. V životě by mě nenapadlo, že mě něco takového jako příprav chlebíčků za babičku může tak pozitivně nabudit. V ten moment jsem měla chuť udělat cokoliv a pomoci celému světu. Pak jsem ještě babičce pomohla namlít ořechy na oběd, umýt nádobí, vynést koš a koupit žehličku. (s tím souviselo i oblékání a zdlouhavá cesta do elektra)

Díky malé pomoci jsem zažila úžasnou radost babičky, že jí někdo taky s něčím pomůže, ale také radost ostatním lidí, když jsem jim v obchodech podržela dveře u vstupu.

Díky této zkušenosti teď vím, že i malá z počátku nevýznamná pomoc může vyvolat obrovskou radost a Vás to naplní pozitivní energií.

Pamatujte, že i malá pomoc pomůže a radost, je ten nejlepší dárek a odměna, kterou můžete dostat.

Takže, radosti a pozitivismu zdar!
                                 vaše Lenka J

Žádné komentáře:

Okomentovat