12/25/2016

OSOBNÍČEK - Slasti a strasti našeho Štědrého dne

Ahojky všichni!

Tak co? Jaký byl Váš štědrý den? Všude jen slyším, jak si máme užít pohodové svátky v rodinném kruhu, ale můj zážitek moc pohodu nepředstavoval. Pokud Vás zajímá, jak přesně vypadal můj štědrý den, tak pozorně čtěte ;)


1. Vypuzení z postele

Hned probuzení bylo velmi úžasné, jelikož jsem se probudila díky příšernému zápachu, který se linul celým bytem. Mamka se totiž rozhodla, že brambor do salátu uvařila málo, a tak brzo ráno uvaří ještě jednu menší várku brambor. Co se však nestalo? Někdo hold zapomněl brambory hlídat, a tak se z brambor vyvařila veškerá voda, brambory se přiškvařily a tím pádem byl celý byt provoněn zápachem spálených brambor, místo nějaké pěkné vánoční vůně františků, svíček či purpury.

2. Překvapení pro taťku

Další bod se opět týká úžasné šikovnosti mé mamky. Mamka si šla do koupelny umýt ruce, jenže když zmáčkla dávkovač mýdla, uklouzl jí a spadl do umyvadla, no a tak se stalo, že kus umyvadla rupl a propadl na zem.

3. Zkouška světýlek

Když jsme nazdobili stromeček, řekli jsme si, že zkusíme zapojit světýlka. Když jsem je však ze zásuvky chtěla vypojit, bratr mi oznámil, proč svítí jen červené a žluté, když je tam i modrá a zelená. Bylo mi jasné, že vyhořela jedna žárovička, ale která? Tak jsem obcházela celý světelný řetěz kolem dokola, až jsem ji našla. Modrou vyhořelou žárovičku jsem vytáhla a vítězoslavně jsem podala ze skříňky náhradní žárovičky. K mému překvapení náhradní žárovka do řetězu nepasovala, protože měla úplně jinou koncovku, takže jsem musela složitě předělávat koncovky žárovek, a tak se zdobení stromečku prodloužilo na hodinu a půl :P

4. Štěstí v neštěstí

Aby toho všeho nebylo málo, můj úžasný bráška je tak šikovný, že polovinu již nastrojeného stromečku zesypal na zem (myslím tím samozřejmě baňky). Musím uznat, že má víc štěstí než rozumu, a tak se ani jedna z baněk nerozbila.

5. Do třetice všeho zlého, mamka opět jede

Ano ano, do třetice mamka opět bodovala. Tentokrát však nespálila brambory, ale připálila řízky :P

6. Abychom neplatili tolik za elektřinu

Jelikož se nemohly pokazit jen svíčky na stromečku, protože se někdo zřejmě rozhodnul, že u nás doma je moc světla, naše štědrovečerní večeře probíhala téměř při svíčkách, jelikož buchla v kuchyni žárovka :D

Tak tímto ukončím výčet všeho rozbitého a zpackaného a budu se moc těšit na další štědrý den!
Doufám, že vy jste si štědrý den patřičně užili a vyhnuli jste se katastrofám ;)
       vaše Lenka :)


Žádné komentáře:

Okomentovat