2/07/2017

Jak na umělou krev

Ahojky!

Znáte takové ty obrázky naaranžovaných zranění, po kterých stéká krev, která vypadá jako by byla pravá? Já velmi dobře, zvlášť, když jsem 3 roky strávila v hlídce mladých zdravotníků, kde jsem se s těmito obrazy setkala naživo.
Při mé poslední přednášce první pomoci jsem se zeptala jedné paní z Červeného kříže, jak dělají, že ta krev vypadá tak skutečně. Řekla mi, že se dá umělá krev koupit již namíchaná, jenže ta většinou stojí zbytečně moc peněz. Také mi však tato sestřička prozradila její recept, jak si tuto umělou krev namíchat doma a to za pár korun ;)



















Budete potřebovat:
  • sáčky potravinářského barviva (7g/kus) - odstín malina a jahoda 
  • Solamil (2-3 lžičky)
  • pár kapek žlutého Jaru (nebo jakýkoliv jiný prostředek na mytí nádobí žluté barvy)
  • misku + nějakou špachtličku (nepoužívejte nic, co nechcete zničit, je možné, že plast se vám zabarví a již nepůjde umýt)
Postup:
Do misky nasypte oba sáčky potravinářského barviva, přidejte 2 lžičky Solamilu a promíchejte.
Do vzniklé sypké směsi vmíchejte 2 kapky žlutého Jaru. Pokud nebude směs tekutá, opět vmíchejte 2 kapky jaru. Takto pokračujte, dokud nebude směs v konzistenci, jakou potřebujete. 

Platí zde pravidlo, že čím víc Jaru, tím tekutější krev bude. Pokud to s Jarem přeženete, nezoufejte, Jar díky Solamilu velmi rychle vysychá a z vaší směsi se velmi brzy stane tvrdá krusta na spodu misky. Takto můžete krev skladovat jak dlouho budete chtít. Vždy, když ji budete znovu potřebovat do ní prostě kápnete pár kapek Jaru.

S krví můžete malovat po kůži jak se vám zlíbí, za chvíli krev ztuhne a trochu ztvrdne, takže je možné, že vás bude na kůži trochu tahat, ale není to nic až tak nepříjemného, co by se nedalo vydržet.
na odlíčení krve požijte mýdlo a houbičku, nebo rovnou odličovač ;)


Doufám, že tento "recept" někdy využijete a postrašíte tím někoho třeba na karnevalu nebo Halloweenu ;)
Já díky této krvi vysvětlovala dětem na praxi první pomoc při krvácení. No a moje figurantka Simča si nijak extra nestěžovala ;)
Pokud byste chtěli poradit, jak zranění naaranžovat, můžete kouknout na můj tutorial na Youtube
zde

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Přeji příjemnou zábavu ;)
                       vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat