10/14/2017

Nákupy výtvarných pomůcek za červenec

Ahojky všichni!

Jednou za čas dělám větší nákup výtvarných pomůcek, a ten čas právě nastal! Celý rok většinou nemám čas a tak jsou mé nákupy minimální, ale během prázdnin vysolím půlku své výplaty za výtvarné pomůcky. Dnes mám pro vás malý přehled toho, co jsem za poslední měsíc nakoupila, ať máte představu co vše dělám, co kupuji a co mám v plánu :)

Většinou se snažím nakoupit pomůcky co nejlevněji, takže začneme nákupy v Tesco :)
Zde jsem za poslední měsíc nakoupila následující položky:

  • 2x souprava barevných papírů
  • třpytivé papíry
  • stuhy
  • pěnovku
Popravdě, jediné co jsem vážně chtěla cíleně koupit byla pěnovka a stuhy, jelikož poslední dobou pořád něco šiju a miluju látkové kytičky (plánuju nějaký věneček z látkových kytiček na způsob lučního kvítí). Z pěnovky lze dělat strašně moc věcí a tak se vždy hodí mít pár archů doma (momentálně mám něco v plánu, ale než něco vyplodím, můžete použít pěnovku na vaše vlastní upcyklované sandálky). Ostatní věci, vlastně jen papíry, jsem nakoupila tzv. "do zásoby" protože zkrátka byly ve výprodeji a to se vyplatí! :D


Dále jsem nakupovala v obchodním domě Prior, kam se tak jednou za měsíc chodím dívat na výprodej látek. Já nakupuju pravidelně látky ve zbytcích, kde jsou vždy látky, které mají míru okolo metru nebo ve výprodeji, pokud potřebuju nějakou větší míru (to se stává tak jednou do roka :D). 

Tento měsíc jsem opět nakupovala látky, ze kterých jsem již při nákupu měla něco v plánu (např.: nové šaty ;))

  • 2x bílý kovový zip
  • hodně špulek nití :D
  • saténová šňůrka (10,85m /11Kč no neberte to, zvlášť když ji potřebujete :D)
  • vlna
  • spoustu metrů zbytků látky (záclony, dekorativní látky, satén, atd..)
  • jehly do šicího stroje


Dalším obchodem je výtvarný shop, kam chodím pro různé korálky komponenty, atd.když zrovna nemám žádné doma a nemám namířeno do jiného města.

Tentokrát jsem nakoupila:
  • saténové stuhy 2x 3metry (bílá + žlutá) + 6 metrů zelené   tyto stuhy jsou (neo spíš byly) široké 4 cm, a dělám z nich saténové kytičky na můj připravovaný věneček :)
  • zelený vázací drát
  • cívku stříbrného drátky (
  • bílé a červené perličky
  • zelenou papírovou pásku
Všechny věci co jsem zde tento měsíc nakoupila jsem použila na výrobu věnečku na hlavu :)


A nakonec můj poslední dobou nejoblíbenější obchod - Stoklasa. Jezdím do Olomouce a vůbec toho nelituju. Dá se zde koupit spousta věcí za relativně málo peněz. (Někdy můžete narazit i na výprodeje, kde koupíte výtvarný materiál klidně i s 80% slevou) Tento měsíc jsem tam utratila opravdu hoodně moc peněz za:
  • malé plastové krabičky do kterých si budu dávat krémy na dovolenou (ať nemusím tahat celé tuby)
  • afroháčky ve zlaté, stříbrné a bronzové barvě v balení vždy po 10 párech
  • pletací jehlice č.8
  • pletací stojánek (já osobně jsem si ho již několikrát provizorně vytvořila doma, ale pro někoho, kdo ho chce použít více než jedenkrát je lepší si ho koupit :))
  • nějaké korálky

To by byla celá rekapitulace mých obřích nákupů. Samozřejmě, když něco nutně potřebuju, tak si to jdu prostě sehnat, ale zkrátka jednou za čas nakoupím haldu věcí, aby když mě přepadne tvořivá nálada měla s čím pracovat.

Velmi se omlouvám, že článek vychází s takovým obřím zpožděním, ale chtěla jsem vám do něj nafotit fotky celých nákupů, jenže nějak nebyl čas a nakonec mi článek tak zapadl, že jsem ho objevila až nyní :( Doufám, že vám nebude vadit, že je tedy bez fotek (většinu věcí jsem totiž už nějak využila) a trochu vám pomůže v hledání míst, kde nakupovat pro vaši tvorbu.

Mějte se moc a moc hezky!
          vaše Lenka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat