10/25/2017

OSOBNÍČEK - 10 důvodů proč miluju podzim!

Ahojky všichni!

Každý má rád nějaké roční období a já se netajím tím, že nadevše miluji podzim! ♥ Podzim je pro mě velmi kouzelnou částí roku, kdy se cítím přesně jako Alenka v říši divů.
Pokud nejste takovými milovníky podzimu jako já, tady máte mých 10 důvodů proč miluji podzim (třeba pak změníte názor) ;)

1. Každé ráno je kouzelné ☼☀
Ať už je ráno tma nebo mlha, vždycky nakonec vykoukne sluníčko, které vše ozáří nádherně žlutými paprsky,  tudíž si připadáte jako v pohádce.

2. Všude je spousta barev
Na podzim se vše stává mnohem barevnější než kdy jindy!

3. Vzduch voní po listí  podzimních plodech🍐
Šípky, jeřabiny, jablka, hrušky, houby,... zkrátka na každém rohu voní něco.

4. Kouzelné večery 🌜✨
No neříkejte, že večer při svíčkách s čajem pod dekou s výhledem do zahrady (ale svým způsobem je kouzelný i pohled na zamlžené ozářené město) a s knížkou nebo filmem není úžasný.

5. Počasí
Venku není ani příliš velká zima, ale ani příliš velké horko. Prostě značka ideál 😁

6. Oblečení 🚶
Můžete kombinovat různě barevné kousky ve více vrstvách a ještě k tomu můžete využít svetrů, šál, čepic a návleků! ♥

7. Tajemno 🌌🌀
Nevím jak vy, ale když se začne smrákat nebo když padne mlha, vše se zahalí záhadným tajemnem, který mi sem tam někdy navodí pořádnou husí kůži, ale na druhou stranu mě nějakým zvláštním způsobem láká.

8. Pobyt venku
Neříkejte, že vás netáhne podzim až tak moc, že se vám vůbec nechce domů!

9. Okamžiky nostalgie
Taky když vidíte kaštany, tak si hned vzpomenete na to, jak jste jako malí stavěli různé panáčky a zvířátka? 😁

10. Probuzení vnitřního dítěte
Nevím jak vy, ale taky máte pořád nutkání kopnout si do hromádky listí? 😁


A co vy? Taky jste podzimními skřítky? Dejte mi vědět co máte (popřípadě nemáte) na podzimu rádi vy 😉 Budu se těšit na vaše komentáře 😊

vaše Lenka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat