12/20/2020

Základní informace pro naprosté začátečníky s ruštinou

 Ahojky všichni!

Tento rok se můj bratr začal jako druhý povinný jazyk učit ruštinu. Shodou okolností má moje kolegyně v práci stejně starého syna, který se začal učit rusky již minulý rok. Po srovnání jsem zjistila, že žáci, kteří se učí ruštinu jako druhý povinný jazyk na základní škole to nemají vůbec jednoduché.

Díky těmto poznatkům jsem se rozhodla sepsat pár materiálů, které se zabývají fonetikou ruského jazyka, kterou se ve velké míře žáci (nebo úplní začátečníci, samouci apod.) nenaučí, a přitom je dost důležitá.

K tomuto tématu jsem se rozhodla natočit video na svůj YouTube kanál, kde pracuji právě s těmito materiály, které vidíte níže. Video naleznete na odkazu zde.

Doufám, že to někomu pomůže a kdyby Vás zajímalo cokoliv jiného, tak napište 😉

A kdyby měl někdo chuť pustit se do učení trochu hlouběji bez učebnic (popravdě neobjevila jsem učebnici fonetiky ruštiny v českém jazyce), tak přikládám jedny stránky, kde se dozvíte o něco víc.
Na odkazu zde.


Příjemné učení!

Vaše Lenka 💙


PS: I já jsem v ruštině stálý začátečník, ale snažila jsem se sepsat a vysvětlit vše tak, aby to pochopil úplně každý.

PPS: Doufám, že můj škrabopis přečtete 😅









Žádné komentáře:

Okomentovat