9/27/2015

Páteční projížďka

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak vám se zpožděním přidávám soupisek toho, jak vypadaly moje páteční jízdy.
V pátek jsem se byla krásně projet po nedaleké dědině, čímž jsem byla velmi spokojená, protože semafory mě už vážně štvou. Samozřejmě mě neminuly všechny, ale bylo jich minimum. Dvě hodiny jsem jezdila jenom po dědině křížem krážem sem a tam, jelikož není moc velká, takže jsem každou zatáčkou  a každou silnicí projela nejméně pětkrát. Místní si o mě museli myslet, že jsem snad magor, že jim pořád jezdím kolem oken. Samozřejmě můj učitel nezklamal, takže mám pro vás další jeho úlet, jinak by to byl článek o ničem že? Když mi končila první hodina jízd, vezla jsem učitele do autoservisu, kde má ve čtvrtek dávat auto na už třetí opravu v řadě za poslední 2 měsíce. Nejlepší frk byl, když učitel řekl, ať na něj počkám v autě, že opraváři dá jen z kufru díl na auto a že hned jedeme. No, tak chvilka trvala 25 minut :P  Během té doby si stihl zřejmě i zapálit. Z autoservisu vylezl s vrtačkou v ruce, kterou dal do kufru a pokračovali jsme v kroužení po dědině. Nejlepší bylo, když jsem parkovala, a teď jsem chtěla vyjet ven, jenže jak na potvoru končili lidi v práci, takže jela kolona aut, která nebrala konce...proč si nepočkat pěknou čtvrthodinku na výjezdu z parkoviště že ?
Mimochodem, učitel mi oznámil, že závěrečné zkoušky dělám 29. 10. takže nezapomeňte držet palečky, ať to zvládnu ;)

Závěrečné statistiky:

  • chcípnutí motoru: 1x
  • čekací doba na učitele za den celkem: cca. 35 minut
  • zaparkováno: asi 10x
  • přejetých kanálů: asi 12
Mějte se pěkně a užívejte zbytku prodlouženého víkendu, já jdu ještě slavit ;)
                                                                                                                        vaše Lenka


Žádné komentáře:

Okomentovat