5/06/2016

Nové věci, psaní a povídky

Ahoj všichni!

Již nějakou dobu píšu knížku povídek nesoucí název ,,Můj bráška - malý Einstein s ADHD", ale až do teď jsem neměla odvahu povídky někde prezentovat. Dokopala mě k tomu až moje paní vychovatelka na internátu, která letos rozjela nový projekt ,,autorské čtení", kde studenti, kteří mají odvahu mohou veřejně číst své práce pro ostatní studenty, které to zajímá. Jak se říká, nechala jsem se taky k jednomu takovému autorskému čtení ukecat a doufám, že se povede a povídky se budou líbit. Abyste však vy, moji věrní čtenáři mého blogu, nebyli nijak ochuzeni o možnost také slyšet moje povídky, rozhodla jsem se, že jich sem pár postupně zveřejním a uvidím, jaké na ně budou reakce. Pište klidně po pravdě, co si o nich myslíte, ať vím, co vše ještě musím zlepšovat, avšak pamatujte na to, že jsem pouze laik, takový spisovatel amatér, který teprve začíná. Předem vám všem děkuji za pozornost, a doufám, že se vám povídky budou líbit ;)

             vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat