7/16/2015

Projekt týdne - Hrátky s filcem - Fialové pouzdro na tablet

Ahoj holky, Ahoj kluci !

Dnes mám pro vás návod pro opravdové šikuly! Jedná se o výrobek pro mírně či více pokročilé. Připravila jsem si totiž návod na kapsičku z filcu, do které můžete uschovat tablet nebo mobil, ale klidně i jiné věci dle libosti, jako třeba knížku na dovolenou ;)

Budeme potřebovat:

  • velký formát filcu dvou barev podle velikosti vašeho tabletu (já vybrala fialovou zvenčí a světle šedou dovnitř, formát může být i menší, třeba pokud chcete pouzdro na mobil)
  • nůžky
  • špendlíky
  • knoflík
  • ozdobná stužka (já použila saténovou)
  • jehla i nitě na šití a vyšívání (na šití jsem použila mé oblíbené ASPO nitě a na vyšívání jsem využila nitě Metalux v barvě stříbrná 301, tato nit je ze 100% mamilonového vlákna a na cívce je návin 60m, stojí okolo 15Kč a dnes ji seženete v každé lepší švadlence, pozor nit je dosti tenká a ráda se trhá!)
  • pár malých rokailových korálků (dejte pozor aby se daly protáhnout jehlou!)
Jdeme na to!

Krok 1

Naměříme si jak velký filc chceme mít. Budeme potřebovat 4 stejně velké díly (2 zvenčí - rub a líc, 2 vevnitř jako vystýlka, jinak by byla kapsička dost tenká a mohla by se trhat). Díly k sobě sešpendlíme, kromě venkovního, na který budeme aplikovat ozdoby.

Krok 2

Na 1. díl (v mém případě fialový) si nacentrujeme knoflík a poté ho přišijeme. Je na vás jak daleko ho budete chtít mít. Pokud chcete, můžete si přední díl vyzdobit. Já v tento moment využila vyšívání hvězdiček s korálkou uprostřed, ale můžete si zde třeba našít nějakou plstěnou výšivku (sovička, kytička, nabo třeba žralok z našeho posledního návodu,...). Pokud na přední straně kromě knoflíku nic nechcete mít, nemusíte a tento krok vynecháte.


Krok 3

Začneme sešívat. Kapsičku jsem začala sešívat po obvodu a nahoře jsem změnila styl sešívání. Začneme po obvodu. Já využila tento typ vyšívání:
Jak na to:








Krok 4

Začneme sešívat horní okraje. Pozor, ať si nesešijete kapsičku celou, měli by jste z toho potom sešitý obdélník a neměli by jste kudy ukládat věci! Také nezapomeňte na zadní nacentrovat stužku, ze které bude očko na zapínání knoflíku. Stužku vložte mezi zadní díl a vnitřní vložku a připíchněte ji špendlíkem. Nyní k sešívání, já využila tento typ sešívání:





 a zezadu vypadá takto:


Tak šikulky moje a máte hotovo. Nyní stačí jen do kapsičku uschovat svoje věcičky a můžete vyrazit na dovolenou, do přírody, k vodě,...



Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Těším se na Vás už zítra v dalším návodu !!       
                                                                                                                      vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat