7/20/2015

Projekt týdne - Hrátky s filcem - Kšiltovka s obličejem

Ahoj šikulové a šikulky !

Tak nám týden rychle utekl a mi se rozloučíme s tímto projektem malým přehledem toho, co jsme se za ten týden naučili a taky menším návodem, jak kombinovat filc. Tento návod naleznete na samém konci tohoto článku a je takovým poslem toho, co nás bude čekat příští týden. Určitě se máte na co těšit! Ale teď už slíbený přehled.

V pondělí jsme se naučili první z našich výrobků, a to červené betky se šťavnatými košíčky.

V úterý jsme se naučili sponky s beruškami.













Další den jsme na sponky navázali jednou čelenkou z hlubin moře.












Ve čtvrtek jsem vám ukázal jak na stylové pouzdro.
 V pátek jsme opět navázali na vlasové ozdoby a vyrobili jsme si gumičky.


A v sobotu jsem vám předvedla jak na korálkovou brož.













Dnes vám ukážu, jako takovou malou inspiraci, jak si pomocí filcu ozdobit jednobarevnou kšiltovku.
( ta moje měla být mimoň, ale nějak to nedopadlo :D )
Na veselou kšiltovku budeme potřebovat:

  • kšiltovku
  • různobarevný filc
  • nitě + jehlu
  • kružítko + pravítko
  • papír
  • propisku nebo fixy na textil + bílou křídu nebo pastelku (Progresso)
  • nůžky
Postup:
Krok 1

Rozmyslíme si, co chceme na kšiltovce vyrobit. (můj motiv měl být mimoň, ale nějak to nedopadlo jak jsem chtěla, ale hezky bude vypadat také třeba drak, myš, atd.)

Krok 2


Změříme si rozměry přední části kšiltovky a motiv, který jsme si vybrali si načrtneme na papír. ( já použila jen 3 velikosti koleček)


Krok 3

Šablony, které jsme si načrtli na papír vystřihneme, přiložíme na kšiltovku, a pokud vše sedí, překreslíme je na filc a vystřihneme. (na černý filc překreslujeme bílou křídou nebo pastelkou)

Krok 4

Filcové kousky začneme sešívat k sobě. (já sešila černé zorničky s bělmem a na zorničky jsem přišila ještě malou bílou tečku, kterou jsem vystřihla pomocí děrovačky, to celé jsem poté ještě přišila ke žlutému okolí)

Krok 5

Teď zbývá jen všechny části přišít ke kšiltovce. Pozor, jde to z tuha, ale určitě se vám to podaří ;)


Nyní jen zbývá nasadit kšiltovku na halvu a vyrazit s ní ven. (v těchto vedrech nejlépe k vodě! )

Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Těším se na vás zítra v novém projektu
                                                                                                                                    vaše Lenka ;)

A na úplný konec ještě jedna malá inspirace:
Světle růžová čelenka se sovičkou



Žádné komentáře:

Okomentovat