7/20/2015

Projekt týdne - Recyklujeme a upravujeme staré oblečení v nové outfity - Černé tričko s lebkou

Ahoj holky, Ahoj kluci !

Dnes začíná nový týden a tím i náš nový projekt. Tento týden se budeme zabývat úpravou starého nudného oblečení v něco nového a stylového. Náš projekt jsem trochu naznačila již včerejší úpravou obyčejné nudné modré kšiltovky v ,,mimoní" super kšiltovku.
Dnes vám ukážu jeden super oblíbený návod na tričko s lebkou. Tak pojďme na to !

Zde jsem tričko schválně vycpala bílým, aby šly vidět prostřižené místa.

Budeme potřebovat:
  • obyčejné staré černé tričko
  • nůžky
  • bílou křídu nebo pastelku (já použila Progresso)





Postup:
Krok 1

Tričko obrátíme naruby a na stranu zad si načrtneme bílou tužkou obrys lebky (oči, nos a zuby), můžete se inspirovat na netu, nebo tímto obrázkem.

Krok 2

Všechny části opatrně vystřihneme nůžkami. (dávejte pozor ať si něco neprostřihnete)

Krok 3

Teď už stačí jen tričko otočit naruby a můžete vyrazit ven.

Tip!

Já jsem tričko ještě mírně poupravila. Ustřihla jsem kus látky nahoře a tak jsem vytvořila větší roztaženější výstřih. Nakonec jsem ještě prostříhala rukávy na proužky a následně jsem proužky propletla dohromady.

Zde je vidět detail rukávu. Schválně jsem ho vycpala bílým, aby to šlo vidět.

Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Užívejte sluníčka ;)
                                                                                                                                                                 vaše Lenka 

Žádné komentáře:

Okomentovat