7/17/2015

Dnešní jízdy

Ahoj holky, Ahoj kluci !

Tak jsem dnes opět jezdila. Dnes jsem měla jiné místo nástupu za volant, úplně jinou trasu i jiný den jízd. Jela jsem přes dědiny, které jsou od mého rodného města kousek, ale já o nich v životě neslyšela, tudíž jsem v nich životě nebyla. Musím uznat, že učitel byl strašně rád a využil situace k tomu, aby si na poště vyzvedl dopis, bohužel však měli zavřeno a tak mu tam leží do teď. V nějakém lesíku jsem potkala práce na silnici, kdy silničáři zacelovali díry ve vozovce. V jedné dědince, o které jsem v životě neslyšela jsme si dali pauzu u místní jednoty, protože učitelovi chyběl nikotin v krvi. Při této pauze jsem konečně stihla vyfotit auto, kterým jezdím :D
Po cestě zpět jsme navštívili menší díru, kde byla silnice úzká vyloženě jen pro jedno auto, takže jsm se modlila, ať do protisměru nic nejede. Zamávali jsme 8 barákům, které tu byly a vrátili jsme se zpět na cestu, kterou jsme přijeli.
Příští jízdy mám opět jiný den, na jiném místě i v jinou hodinu -->budu jezdit v poledne v tom největším pařáku.

Statistika dnešní jízdy:

  • zpomalení dopravy za mnou: 100%
  • předjeta: všemi auty, co mě potkaly
  • stupňů Celsia: v autě 22 v 10h ráno
  • úspěšnost dnešní jízdy: 95%
Statistika celkově:
V průkazce mám zapsáno 5 hodin jízd, i když jsem celkově najezdila jen 3h 45min. Asi jsem moc rychlá no, s mojí průměrnou rychlostí 35km/h :D

Užívejte prázdnin někde u vody ! 
                                                                                                                                  vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat