7/11/2015

Dnešní projížďka

Zdravím všechny moje příznivce !

Dnes jsem měla opět v devět hodin ráno jízdy v autoškole. Nikdy by jste nevěřili, jak se dají dvě hodiny jízd zvládnout za 45 minut, ale pokud by jste měli mého učitele tak by to šlo, protože on si musí nutně jít nakoupit do Kauflandu.
Když jsem dnes ráno přišla na domluvené místo, učitel už tam seděl a hned jak mě viděl nasedal do auta a řekl, že musíme rychle vyrazit. Vycouvali jsme z parkoviště a vyjeli z města. Projeli jsme šesti vesnicemi, které jsou kolem Vyškova, dvěma velkými světelnými křižovatkami a zakotvili jsme u již zmiňovaného Kauflandu.
Po cestě jsem nádherně brzdila dopravu za sebou a bylo opravdu zábavné sledovat ve zpětném zrcátku jak řidiči za mnou totálně nerví a zuří. Super byl taky moment, kdy začal nervit můj učitel, protože nějakej magor mi z boku do vozovky otevřel dveře a učitel začal nadávat, že mu málem rozbil auto, že se má dívat do zpětnýho okýnka když chce otevřít a k tomu všemu padlo mnoho krásných sprostých slov :D
Další jízdy mám v pátek, takže vám dám určitě zase vědět a já jsem jen zvědavá, u kterého obchoďáku zastavím tentokrát.

Na závěr si nemohu odpustit přehled dnešní jízdy:

  • málem nabouraných aut: 2
  • naštvaných řidičů: nespočet v koloně za mnou
  • překážek na silnici: já + dalších asi 20
  • překročení povolené jízdy: 0 (tentokrát)
  • zpomalených aut kvůli mému vozidlu: zhruba 20

==> úspěšnost dnešní jízdy: 95%

Mějte se krásně a snad se někdy potkáme za volantem ... vaše Lenka ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat