7/29/2015

Projížďky

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak to mám opět tento týden za sebou a dokonce hned dvakrát! Učitel se totiž v pondělí po jízdách rozhodl, že si na druhý den zajezdíme znovu.
Musím uznat, že jsem čím dál tím víc zmatenější, značky se mi pletou a už jsem z toho prostě totálně vyblblá.
Projela jsem si opět další dědiny, ve kterých jsem před tím nebyla a dědinu, ve které jsem byla už čtyřikrát jsem dnes poznávala v těch nejtemnějších a nejmenších zákoutích, které jen má.
Dnes také přišlo na řadu přiučit se něčemu novému a to parkování mezi 2 stojící auta a také otáčení se na vozovce. Musím uznat, že je to vážně něco. Člověk by řekl, že když mu jde to couvání, které trénuje pořád, tak mu půjde i rychle se na vozovce otočit, ale opak je pravdou. To věčné řazení na jedničku a zpátečku mě brzo dovede k šílenství.
Poslední dobou jsem si všimla, že od té doby, co dělám řidičák už více chápu problémy řidičů, a tak když vidím, že by musely na přechodu brzdit, počkám opodál, nechám je projet a pak teprve rychle přeběhnu. Já jsem snad ty řidiče začala uctívat nebo co. Řídit auto, je opravdu těžší, než si hodně lidí myslí, není to žádná hračka a vyžaduje 100% soustředění.
Lidi, pokud se někdy rozhodnete, že do toho chcete jít, ujistěte se, že na to máte dost nervů, dobrý cit v obou nohách a hooodně času.

Statistiky na závěr:

  • úspěšné uhýbání sanitce: splněno
  • vyhýbání se protijedoucím či stojícím vozidlům podél vozovky: splněno
  • být strachem posraný z toho, že do někoho vrazím: splněno
  • být rodinou ponížen před učitelem: splněno
  • úspěšnost dnešních jízd: 80%
Dnešním dnem mi skončila 1. etapa jízd. Mám za sebou úspěšně splněno 8h.

Tak zase někdy a možná i za volantem!
                                                                                                                                    vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat