7/08/2015

Prázdninové cestopisy

Ahoj holky, ahoj kluci !

Tak je to tu, opět po deseti měsících máme velké letní prázdniny, čas velkého horka, cestování a bazénů. Já bych velmi ráda zůstala u toho cestování, jelikož mám turistiku velmi ráda. Nevím, jestli znáte takový ten turistický program, kde s sebou nosíte Turistický deník a kupujete si do něj Turistické vizitky, ale mě to celkem velmi nadchlo a tak se na každý výlet velmi těším. (někteří třeba z výletů sbírají kovové štítky na hůl, dřevěné turistické známky, různé kartičky, atd.) Tak nějak jsem se rozhodla právě cestování věnovat celou rubriku, do které vám budu psát, kam na výlet jsem se s rodinou vypravila, jak to tam vypadalo a také co mě nadchlo a co mě zklamalo ;)

Všem přeji pohodové prázdniny s pěkným počasím a kilometry v nohou ;)


odkaz na web Turistického deníku, kdyby to někoho nadchlo stejně jako mě ;)
http://turisticky-denik.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat