7/04/2016

Vyrábíme pro děti! - Obří bublifuk

Ahoj šikulové a šikulky!

Loni, když jsem byla na dovolené, jsem viděla jednoho mladíka, který vytvořil svůj vlastní obří bublifuk. Já to od něj okoukala a jeden takový jsem vyrobila. Tady máte návod jak na to!

Budete potřebovat:

  • metr dlouhou dřevěnou tyčku
  • pilku
  • řezací nůž
  • 1,5 metru dlouhý bavlněný provázek
  • drátek
Postup:
Krok 1
Tyčku pomocí pilky přeřízněte v půlce.















Krok 2
Na konci obou tyček vyřežte malé zářezy, aby provázek pevně držel.
Krok 3
Provázek si rozstřihněte na cca. 60 cm a 90 cm.

Krok 4
Krátký i dlouhý provázek obmotejte kolem zářezu a konce připevněte pevně drátkem, aby se provázky nerozvázaly. Tento krok udělejte i s druhým koncem provázku.
Bublifuk je hotový, teď už stačí ho jen vyzkoušet ;)

Směs si nalejte do velké mísy, bublifuk namočte do mísy, vyjměte jej a pomalu oddělujte tyčky od sebe. Mírně mávněte tyčkami, aby bublifuk chytl vítr a vytvořila se bublina.

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Pěkné prázdniny :o)
                   vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat