7/30/2016

Upcyklace - Fashion přeměna deštníku v sukni!

Ahojky všichni!

Jako každý rok mě čekalo focení na třídní fotku a jako každý rok jsem marně přemýšlela o nějakém stylovém outfitu, který bych si na focení mohla vzít. Nakonec jsem se rozhodla, že budu kreativní a opět si nějakou tu sukni na to focení ušiju, jenže přišla otázka, jakou sukni si ušít? A z čeho ji ušít, když obsah mé peněženky se rovná nule? Odpověď přišla velmi brzy, něco upcykluji, ale tady padla další otázka. Co na upcyklaci použiju? Rozhodování bylo velmi snadné, využila jsem starý polámaný deštník, který měl látku v pořádku a nakonec, aby nebyla ušitá sukně tak smutná jsem se ji rozhodla vyzdobit perličkami a fixami na textil. A jak dopadl výsledek? To už posuďte sami :)





















Zde vidíte detail sukně

Tak co, líbí se vám? Pokud vás tato tvorba zaujala, zkuste si také ušít svoji sukni ze starého deštníku. Na výrobu takové sukně budete potřebovat jen starý deštník, gumu, jehlu a nit ;)

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!


Za foto mockrát děkuji Terce Š. a za propůjčení naprosto identického deštníku Verče S.

                   Vaše Lenka :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat