9/25/2015

Pár úlovků z Rakouska

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Dnes bych vám chtěla ukázat pár úlovků z výletu do Rakouska. Pokud se vám líbily úlovky z Polska , tak jsem moc ráda, zde už tolik kousků neuvidíte a už vůbec ne tolik jídla.
Nechte se inspirovat ;)

Jako první vám ukážu, co jsem si pořídila za vyhrané tikety. Byla to tato krásná souprava Nuttely s hrníčkem. Já si tento set koupila kvůli tomu hrníčku, protože je na něm Eifelovka, kterou já zbožňuju :)





















Další věcí jsou tyto karamelové bonbóny, kterou jsou opravdu dobré, určitě je doporučuju ;)

Jako 3.věc jsme koupili tuto velkou plastovou krabici plnou čokoládovo-vanilkových muffinů. Ještě měli 2 druhy muffinů ve žluté a modré krabici. Muffiny byly pěkně nadýchané a měkké, ale domácí jsou domácí.
















Jako 4. věc jsem v jedné švadlence našla tyto úžasné pruhované Mouliné bavlnky. Bohužel je měli jen v těchto třech barvách, ale je to jediné místo, kde jsem je našla (teda kromě internetu, kde jsou předražené). Každá bavlnka stál mnohem dráž než normální v jakékoliv švadlence v ČR, vyšla asi na 13Kč.

Další a poslední věcí je tato úžasná sportovní podprsenka. Je to úžasná věc, kterou ocení zvláště více obdařené ženy a dívky. Tato je z materiálu podobného neoprénu a ve slevě, kdy byla slevněna na polovinu stála 480Kč.
Ještě kupujeme každoročně velké tubusy mentosek nebo karamelových sisinek, ale tentokrát jsem je nekoupila. Také pokaždé při návštěvě Freeportu kupuji u Preciosy skleněné korálky, ale ty jsem nefotila, protože jich mám doma už opravdu pěknou hromádku :P

Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Pěkný víkend ;)
                                                                                                                       vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat