9/12/2015

Páteční dvojhodinovka

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem se včera vrátila ze školy a hned jsem se z autobusu krásně proběhla přes celé město, abych stihla jízdy. Vyšlo mi to úplně na přesno, protože zrovna když jsem tam došla, dojel učitel. Včera to bylo opravdu úžasné. Jelikož jsem tři týdny nejezdila, byl to pro mě takový menší šok, ale za chvíli jsem se do toho dostala. Hodinu jsem jezdila tak různě po městě a parkovala na každém rohu, kde to jen šlo. Po hodině učitelovi volal mobil, takže jsem stála a čekala než dovolá. Řekl, že mu blbne mobil, že s tím má už dva týdny problémy a tak se rozhodl, že ho mám zavést rovnou na náměstí, že se tam v obchodě koukne na nový mobil. Nejlepší na tomto jeho plánu bylo to, že celý víkend u nás probíhají Dny otevřených památek a tak na náměstí bylo živo. Všude bylo hodně lidí a stánků, takže byla srand zaparkovat i odjet. Učitel sice z obchodu vylezl brzo, ale ještě potřeboval nikotin, takže jsem dohromady čekala asi 8 minut. Pak jsem další hodinku jezdila po městě, přes semafory, přes neoznačené křižovatky a taky přes práce na silnici a tím pádem rychlostní omezení, kde mě všichni předjížděli, i když jsem jela 28 a dovolená byla 30. Učitel začal blafovat a říká mi: ,,Víš jaký je rozdíl mezi tebou a těmi, kteří tě předjíždí? Ty teprve děláš zkoušky, kdežto ti co tě předjíždí ten řidičák už mají a chtějí o něj přijít." Dvě hodinky uběhly celkem rychle a nakonec jsem skončila přímo před vchodem do našeho baráku, protože učitel řekl, ať si vyzkouším zaparkovat si přímo tam, odkud budu někdy v budoucnu jezdit. Při loučení mi ještě řekl, že to se mnou už začíná být jedlý, že mi to půjde :P

Na závěr vám pro velkou oblibu přikládám nějakou tu statistiku:

  • ,,chcípnutí" motoru - 1x při rozjezdu přes ruční brzdu
  • čekací doba na učitele během výcviku - 15minut 
  • zahrčení spojky, protože byla špatně sešláplá - 5x
  • zpanikaření - 4x
Tak ahoj a příští pátek zase za volantem!
                                                                                                                           vaše Lenka ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat