9/18/2015

Páteční trénink

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem si dnes opět mákla, abych stihla jízdy. Hned na úvod musím říct, že jsem to dneska pěkně dodrbala. Za ten týden ve škole toho mám nad hlavu, a tak jsem dnes dělala úplně nelogické chyby. Nejlepší na tom všem je fakt, že když už čekáte, že vás učitel už ničím opravdu nepřekvapí, vytasí na vás nějaký paragraf nebo nějaké znění zákona. Jako obvykle jsem dnes kroužila po městě a parkovala kde se dalo. Po hodině v přehřátém autě mě začala bolet hlava a já začala panikařit a dělat úplně blbé chyby, které jsem si myslela, že by v životě neudělal ani někdo kdo právě vyšel z pomocné. Nejlepší třešničku tomu dodal učitel v moment, kdy mě nechal sedět 12 minut v přehřátém autě na benzínce s tím, ať ani nevylízám, že on si pro něco skočí a hned bude venku.

No prostě opět den blbec, ale nejlépe to pochopíte na následujících statistikách:

  • 1x přejetý obrubník
  • 2x kruháč s vysypanými cihlami na prostředku komunikace (každý jiný)
  • 1x vypnutí motoru z důvodu puštění spojky, jelikož jsem si myslela, že jsem vyřadila a stála jsem v koloně
  • 1x rozjetí se se zataženou ruční brzdou
  • asi 15x úspěšné projetí kruhového objezdu (a to jsou ve městě jen 4)
  • 12 minut čekací doba na benzínové stanici (potřeboval cigarety)
Tímto prosím všechny, aby když jdou přes přechod pokud možno trochu pohnuli svým zadkem, protože některá auta vás už z dálky pouštějí, jedou rychlostí kroku a vy tam pořád stojíte jak přikovaní!! Tak si pak nestěžujte, že stojíte dlouho na přechodech, a že vás nikdo nechce pustit!!

Mějte se krásně a užívejte víkendu ;)
                                                                                                           vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat