9/14/2015

Turistický deník

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Musím se vám s něčím pochlubit. Kdo sbírá turistické vizitky nebo wander cads tak bude vědět, ale pro vás ostatní to trošku osvětlím.
Turistický deník, je diář s kroužkovou vazbou, který je o něco větší než velikost A6 a sbírají se do něj turistické vizitky, které seženete na zajímavých místech ČR, nebo Wander cards, které seženete v Polsku, Německu, Rakousku, Slovensku či Norsku. Tyto samolepky se skládají nejčastěji ze dvou částí, ojediněle ze čtyř a v cizích státech z pěti. Jedna část je kupón s čárkovým kódem, na kterém je napsáno pošli a vyhraj. Jakmile deník zaplníte, pošlete stránky určené k nalepení kupónů s nalepenými kupóny, kde jich musí být nejméně 101. Na oplátku za zaslané kupóny vám turistický deník pošle nový deník, průhledný obal na něj i s otvorem na pro propisku, kterou dostanete také a za prvních sto kupónů i malý bronzový odznáček.
Já konečně dosáhla stádia kdy jsem mohla kupóny zaslat a tak jsem čekala, kdy mi zásilka dojde.
Jsem velmi šťastná, tak rychlou odpověď jsem nečekala. ;-)
No a takto dáreček vypadá ;-)

PS: Poprvé zkouším psát článek na tabletu! Jestli mi to půjde, můžete se těšit na články cestě ji než 2x za týden ;-) 

Přeji všem příjemné pondělí !
                                                                                    vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat