9/06/2015

Výlet do Kinder Weltu

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem se včera jela podívat na okraj rakouských hranic, do Hatí, které jsou kousek od Znojma. Kinder Welt je velice známý zábavní park pro děti, ale i dospělí si zde přijdou na své. Do Hatí se nejlépe dostanete ze Znojma po E59, která je proslulá lehkými ženštinami a silnic lemuje kolem 20 ,,červených domečků", které v noci přemrštěně svítí a blikají.
Včera se zde konal den světových rekordů. Lidí tu bylo opravdu mnoho. Chvíli jsem se dívala na nějakého mistra, jak lámal kámen,kokosové ořechy, dřevěné desky, nebo třeba basebalovou pálku holou rukou, ale o chvíli mě to přestalo bavit, a tak jsem šla do herny.
Po celém areálu se platí za atrakce žetony (tokeny), které získáte v automatech proměnou za koruny nebo eura. V herně jsme strávili asi 2 hodiny. U skoro každé atrakce vám po uplynutí časového limitu vyje páska malých zelených lístečků (žetony), které si hned vedle informací v obchůdku můžete proměnit za věcnou cenu. V obchůdku mají spousty hraček pro děti a hodně mlsání.
Šla jsem se kouknout i do nákupního centra Freeport, ve kterém najdete spousty malých obchůdků, většinou s oblečením. Ve sportu jsem koupila něco na sebe a šli jsme nakupovat do potravin. Zde nás letos poprvé zklamali, protože neměli kyblík s indiánky, nýbrž jen s popcornem, sýrovými kuličkami a nějakými lupety.
Jezdí zde hodně cizinců i čechů, v místních obchodech naleznete spousty potravin, které neseženete v celé ČR, někdy i v jiných státech, a přitom je zde produkt třeba vyprodukován. Nejlepší doma, kdy si sem udělat výlet je určitě léto a pak Vánoce, protože zde na děti čeká Santa Claus (neznají Ježíška), který každému dítěti nabídne vybrat si dáreček dle vlastní libosti. V létě jde zde super spousta vodních atrakcí, ať už nějaké šlouchání nebo lodičky. Každé dítě si zde dovede vyhrát. Za mě je to určitě fajn místo, které stojí za to navštívit, jen dospělým doporučuji vzít si s sebou větší obnos peněz ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat