8/02/2016

Zpátky do školy - pastelkovník

Ahojky šikulové a šikulky!

Několik let jsem prohlížela různé stránky a slintala přes obrazovku po nějakém pěkném pastelkovníku, jenže všechny pastelkovníky byly příšerně drahé a tak jsem si o něm mohla jen nechat zdát. Po několika letech jsem se rozhodla, že si konečně nějaký menší pastelkovník vyrobím a taky se tak stalo, no, a já vám ukážu jak to dopadlo.

Můj pastelkovník vypadá takto:

Na výrobu budete potřebovat:
  • čtverec z pevné látky (nejlépe nějaká omyvatelná)
  • o kus větší kruh z barevné látky (může být i čtverec, jen dbejte na to, aby byl o 4-5cm větší než čtverec z pevné látky, který budete mít uvnitř)
  • kus gumičky (asi 20-30cm)
  • tavnou lepicí pistoli + náplně
  • stužku na obvázání (asi 20-30cm) nebo kratší a na konce přiděláte suchý zip (já použila tuto variantu)
  • suchý zip (nemusí být)
  • pastelky
Postup:
Krok 1
Čtverec si přilepte na větší kus látky ze tří stran. Nezapomeňte vlepit mezi látky gumičku. (slepte vrchní a spodní strany + 1 boční - pozor, fotografie je otočená na výšku!)

Krok 2
Nyní si naměřte díly pro pastelky. (vždy přilepte kousek gumičky, přiložte pastelku a na druhém konci opět přilepte gumičku --> tak vám vzniknou poutka na pastelky)

Krok 3
Druhou stranu gumičky také vlepte do látek a slepte i poslední stranu.

Krok 4
Nyní si přeložte strany kruhu (nebo čtverce) dovnitř, aby byly úhledné a látka se netřepila a slepte. Tyto strany vám také budou dělat takovou kapsičku, do které schováte špičky a konce vašich pastelek, tudíž se nemůže stát, že by vám z pouzdra pastelky vypadly.

Krok 5
Ke kraji jedné strany přilepte konec vaší stužky (pouze v případě, že ke stužce připevníte i suchý zip, pokud chcete mít pouzdro na zavázání, přilepte stužku uprostřed ne na konci!). Na oba konce stužky přilepte kousek suchého zipu.

A pouzdro je hotové!

Pokud chcete, můžete si pouzdro ještě nějak vyzdobit, já budu asi zdobit barvami na textil ;)

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Doufám, že se vám tento návod líbil a že si jeden takovýto pastelkovník taky vyrobíte ;)
Přeji příjemné tvoření :)

                    vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat