8/10/2016

OSOBNÍČEK - Úvod

Ahojky, já jsem Lenka a i když už jsem několikrát slyšela, že jsem ještě mladá a nemůžu mít žádné zkušenosti, věřte nebo ne, už toho mám spoustu za sebou. Říká se, že zkušenostmi a chybami se člověk učí, no podle mě je to opravdu veliká pravda. Čím jsem starší, tak si uvědomuji spoustu věcí co jsem doposud dělala špatně a snažím se ledacos změnit. Za poslední 3 roky svého života jsem úplně změnila pohled na svět, už se na něj nedívám přes zamlžená skla bulíků všech ostatních, ale snažím se dívat se na svět vlastníma očima a udělat si svůj vlastní názor na věc. Přijde mi, že dnešní generace jen pasivně přijímá informace z televize nebo od ostatních lidí a co oni slyší je fakt, přes který nejede žádný vlak, jenže co když je všechno úplně jinak, jenže oni jsou jen líní použít svůj selský rozum, kouknout na problém z jiného úhlu pohledu a vytvořit si svůj vlastní názor? Já nechci nikomu nic vnucovat, chci, aby si každý uvědomil, čeho chce v životě dosáhnout, jaké jsou jeho priority a zájmy, aby si uvědomil své vlastní já, aby používal svůj mozek a nenechal se od ostatních chytráků tahat za nos...
Za poslední 3 roky jsem si uvědomila, že jsem rychle dospěla a strašně dlouho jsem věřila všem těm žvástům, co vám z každé strany hučí do hlavy, ale teď jsem se rozhodla si všechno přebrat ve své hlavě, udělat si svůj názor, na který máte všichni své právo, rozhodla jsem se pomáhat druhým, kteří to opravdu potřebují a předávat své poznatky dál. Více mi přirostla k srdci příroda a snažím se ji chránit a pomáhat jí, co nejvíce to jde. Zajímám se o dobrovolné činnosti a snažím se rozšiřovat okruh své působnosti. Každý chce jedou být vyjímečný a na sklonku svého života se otočit a říct: ,,Podívejte, tak tohle jsem dokázal!"

A proč Osobníček? Je to spojení slov OSOBní deNÍČEK a touto nenásilnou formou chci předávat své zkušenosti, poznatky a zážitky dál, protože jak jsem již jednou napsala, zkušenostmi a chybami se člověk učí ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat