8/19/2016

Vyrábíme! - Věneček se závojem pro luční vílu

Ahojky všichni!

Dnes mám pro vás návod na nádherný věneček pro luční vílu i se závojem ;)
Doufám, že se vám tento návod bude líbit, protože věneček je úžasný a už jsme s ním hráli několik pohádek ;)
Budete potřebovat:
  • kytičky z filcu (návod naleznete zde)
  • kousky filcu nebo liné pevné látky
  • nůžky (mohou se hodit i štípací kleště)
  • tavnou lepicí pistoli
  • vodové barvy (nebo barvy ve spreji, nejsou však povinností)
  • tlustý drát (já použila 1mm zlatý hliníkový drát)
  • netkanou textilii (na závoj, já použila 1x1,7 metrů)
Postup:
Krok 1
Připravíme si kostru věnečku, na který budeme lepit hotové kytičky. Vezměte si drát a omotejte si ho kolem hlavy, tak zjistíte velikost věnečku. Nyní konce drátu párkrát omotejte kolem sebe a přebytečný drát ustřihněte.

Krok 2
Nyní si zahřejeme tavnou pistoli a začneme lepit kytičky. Vždy kápněte trochu lepidla na drát, přiložte kytičku a pak si vezmete kousek látky, který přilepíte z druhé strany ke kytičce (drát bude schovaný mezi kytičkou a kouskem látky). Takto pokračujte dokud nebude drát zcela plný kytiček.

Krok 3
Když už máte hotový věneček, vyrobíme si k němu i závoj. Netkanou textilii si pobarvěte barvami a nechte přes noc uschnout. Pokud chcete mít závoj bílý, tak tento krok vynechte.

Krok 4
Na závoj si sem tam nalepte taky nějakou tu kytičku, ať není závoj až tak holý.

Krok 5
Nyní si závoj připevníme k věnečku. Pokud chcete mít závoj stále na věnečku, tak ho pomocí tavné pistole přilepte k vnitřku věnečku. Pokud však chcete mít závoj oddělávací jako ho mám já, připevněte závoj z vnitřku věnečku pomocí dvou zavíracích špendlíků ;)

Doufám, že se vám bude věneček líbit a že tento návod použijete třeba na maškarní ;)

                         vaše Lenka :o)

Prosím o dodržování autorských práv !!!Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!





A nakonec, pár fotek pro zasmátí ;)

      aneb

           když jsem hrála vílu chaosu :o)









                Pěkný zbytek prázdnin ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat