8/06/2015

Dnešní parná projížďka po okrese

Ahoj holky, Ahoj kluci !

Dneska máme venku pěkně parno a já jsem se zrovna před chvílí vrátila v tom největším horku domů z dnešní jízdy za poznáním dalších vesnic na okrese.
V autě bylo příjemně díky klimatizaci puštěné na plno a venku bylo v 11 hodin úžasných 32 stupňů Celsia! Upřímně jsem si myslela, že se po cestě domů z jízd upeču, protože v pravé poledne teplota vyšplhala okolo 36 stupňů.
Dnes jsem opět z města vyjela úplně jinou stranou než kdy jindy, aby projela další vesnice kolem města. Opět jsem musela dělat pro mě tak strašně nepříjemnou věc, a to zastavit uprostřed dědiny v kopci a pomocí ruční brzdy se rozjet. Opravdu mě tato činnost velmi nebaví a nemám ji ráda. V rádiu nám k jízdě hráli staré písničky, hlavně typu country a tak jsem se v jeden moment od učitele dozvěděla, že toho a toho slovenského zpěváka potkal kdysi dávno, když chodil na průmyslovku na vlakovém nádraží, protože v té době se ještě nejezdilo kamiony, ve kterých by měli 20 druhů obleků na převlečení. Jízda po vesnicích dnes byla velmi poklidná, za to ve městě to bylo příšerné, doprava byla otřesná, na silnici chodci, silničáři i nehody.
Když jsem už měla jízdu skoro za sebou a chybělo mi jen zatočit na parkoviště a zaparkovat, tak jsem místo jedničky zařadila trojku a motor mi pěkně chcípnul. Opravdu úžasná věc to řazení!
Na závěr můžu jen říct, ať zůstanete raději doma, pokud nikam nemusíte, protože tolik nehod, kterých kvůli tomu horku je je opravdu nespočet.

A na úplný závěr pár statistik:

  • procenta pocení se: 95%
  • špatné řazení: zvládnuto
  • pomalá jízda: zvládnuto
  • počet aut předjetých mnou: 0
  • počet aut, které mě předjely: +/- 10
  • počet projetých dědin: 4

Užívejte si pohodlí domova nebo hrátek u vody !
                                                                                                                                 vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat