8/22/2015

Výlet do Olomouce

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsme se včera vydali do Olomouce na Flóru, tentokrát na letní etapu. Hned ze začátku musím říct, že to jde každoročně do kytek. Vstupné je příšerně drahé a kytek je zde velmi málo. Letos zde křtili růžovou růži jménem Flóra Olomouc, kterou si zde návštěvníci po sléze mohli koupit za 400 Kč. Na každém rohu byl nějaký stánek s takovými těmi hovadinami z teleshopingu. Stánků zahradnicví tu bylo tak 1/3 všech stánků. Pavilon A byl jako vždy pěkně naaranžován. Některé věci na stáncích byly příšerně předražené proti ostatním stánkům. Spolu se křtem růže tu byl pro návštěvníky připravený program s časopisem Receptář, a tak jste tu mohli vidět například zpěváka Stanislava Hložka.
My jezdíme na Flóru alespoň jednou ročně, někdy i dvakrát či třikrát, to podle data jednotlivých etap. Já popravdě využila toho, že jsme sem jeli a zaskočila jsem si na náměstí k radnici, kde se nachází TIC města Olomouce a koupila si všechny dostupné turistické vizitky, které zde měli, protože jsem na všech místech už byla, někdy i vícekrát a nikdy jsem se do TIC nestavila. Na webu jsem si zjistila, že je turistických vizitek je v Olomouci víc, ale já si pro ně zase někdy přijedu ;)

Na závěr mám pro vás jeden tip na výlet a to podzimní etapu Flóry Olomouc, která je každoročně v říjnu a společně s ní se slaví oslavy lesa, takže si to určitě nenechejte ujít !

Tak zase někdy na cestách !
                                                                                                                                 vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat