8/06/2015

Vyrábíme ze vzorníků barev - Kytičky pro další tvoření

Ahoj šikulové a šikulky !

Tak jsem se dnes zbavovala dalších kusů vzorníků. Jelikož se stále pohybuji v okruhu různého tvoření, tak jsem si kdysi koupila kytičkovou raznici (této říká firma střihátko), kterou jsem po dlouhé době vytáhla z krabice a pár jsem jich vystříhala. Musím říct, že mě asi po půl hodině začala bolet ruka, takže jsem toho nechala, protože ty vzorníky jsou z velmi tvrdého papíru a jak na to pořád tlačíte, začne vás po nějaké době ruka opravdu bolet.

Budeme potřebovat:
  • vzorníky barev, ale mohou být i tvrdé barevné papíry
  • raznici
  • tyčinkové lepidlo
Postup:

Krok 1
Ze vzorníků barev pomocí raznice vystříhejte co nejvíce pestrobarevných kytiček. Stříhejte tak, že budete mít raznici otočenou spodkem k sobě, aby jste viděli, kam stříháte.

Krok 2
Vystříhané kytičky si rozložte rovnoměrně po podložce a začněte slepovat. Vždy si vezměte dvě barevně sladěné kytičky a slepte je k sobě. Nebojte se kombinovat !



Tady vidíte počet hotových kytiček a taky vzorníky, ze kterých jsem kytičky stříhala. Jak vidíte, z některých vzorníků lze vystříhat 2 řady kytiček, z některých jen jedna. Tak či tak je kytiček dost z mála vzorníků.










Nyní máte spoustu kytiček na další tvoření. S těmito kytičkami můžete ozdobit přáníčka, obálku, sešity, desky, a mnoho dalších věcí. Další inspirace naleznete v návodech, které budu postupně přidávat.
Tip !
Kytičky můžete ještě dále dozdobit třeba korálky, které přilepíte doprostřed (vlevo nahoře). Kytička vpravo je tvořená ze dvou kytiček, které jsou vystřižené proti sobě. Kytička dole je normální kytička, kterých jsem udělala kolem 100.

Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Přeji hodně štěstí a fantazie při tvoření !
                                                                                                                    vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat