8/30/2015

Jízdy

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem opět příšerně zklamaná. Ve středu jsem měla mít jízdy v 9h ráno. Já na místě stála od 8:45 a čekala až do 9:47, ale učitel nepřijel. Když už jsem si řekla že se na to vybodnu, zazvonil mi mobil. K mému údivu volal učitel s tím, že se protáhly zkoušky, že on za to nemůže, že za to může komisař a taky že má za 45min další zkoušky, takže to dneska nestíhá, takže jsme se domluvili na pátek.
V pátek k mému úžasu na mě čekalo úplně jiné auto, Opel Corsa. Bez dalších řečí jsem nasedla do auta, kde jsem zjistila, že palubní deska je proti Civiku třetinová a že řadící páka má jen 5 převodů místo 6 a také zpátečku na prvním místě opatřenou pojistkou. Byla jsem jak vyjevená. Spojka zabírala úplně v jiný moment, takže se mi během těch 45 minut jízd povedlo, že mi auto asi 10x chcíplo. Jinak se mi při couvání, díky tomu již zmíněnému jinému momentu zabírání spojky a taky díky polovičnímu výkonu motoru povedlo málem sejmout sloup, vedle kterého jsem podélně částečně parkovala na chodníku.
Jelikož v pondělí odjíždím na internát a budu se vracet v pátek domů, dohodla jsem se s učitelem, že budu mít každý pátek dvouhodinové jízdy hned jakmile přijedu. To však ještě musím učiteli upřesnit, protože si bere 10denní dovolenou a jede do Chorvatska.
Popravdě jen doufám, že řidičák dodělám ještě letošní rok.

Pěkné poslední hodiny prázdnin přeje
                                                                     vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat