8/22/2015

Dvojité jízdy

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak se nám Honda vrátila z autoservisu a já mohla pokračovat v jízdách. Domluva z učitelem na jízdách byla zdlouhavá, ale nakonec jsem se domluvila na dva dny hned po sobě.Když učitel přijel, připadalo mi, jako by auto vůbec v servisu nebylo, ba naopak. Auto strašně šramotilo a chrčelo jako nějaký škráp právě vytažený z příkopy. Při startování mě učitel zastavil s tím, že je vyměněná spojka, a že zabírá úplně jinde než ta minulá, takže to bylo vážně boží.
Osobně jsem si myslela, že autoškolu zvládne člověk během letních prázdnin, ale rozvrh mě vyvedl rychle z míry. Ještě za sebou nemám ani půlku toho co bych měla odjezdit a už je konec prázdnin :(
Nejlepší na tom všem je fakt, že učitel si až teď všiml, že mám malé nohy a při šlapání na spojku tím pádem nemůžu mít patu na zemi, protože bych spojku nesešlápla :P

PS: Včera jsem si konečně koupila knížku autoškoly na rok 2015 s testy, popisy a vysvětlivkami.

Užívejte si zbytku prázdnin !
                                                                                                                          vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat