8/05/2015

Vyrábíme ze vzorníků barev - Prázdninový deník

Ahoj šikulové a šikulky !

Dnes jsem si pro vás připravila jeden jednoduchý nápad jak ozdobit váš prázdninový deník, nebo třeba desky do školy, protože se začátek nového školního roku neodvratně blíží. Určitě všichni znáte vzorníky barev, které jsou k dispozici například v OBI nebo třeba Hornbachu. Vzorníky jsou libovolně k dostání, pokud chcete vymalovat například obývací pokoj, a nemůžete se rozhodnout jaký odstín, jsou tyto vzorníky úplně dokonalou věcí. Já mám bratra malého nezbedu a tak asi před třemi roky, když jsme byly v OBI nakupovat, velmi jsme se divili, že jsme si domů v tašce s nákupem přivezli i několik těchto vzorníků barev, které mi doma dlouho ležely v mé výtvarné krabici.
Takže bez dalších řečí, dnes si z těchto vzorníků vyrobíme toto:

Budeme potřebovat:
  • vzorníky barev nebo jakékoliv barevné papíry či například noviny
  • tyčinkové lepidlo
  • nůžky
  • pravítko
  • tužka
  • kus papíru
  • deník, složky nebo cokoliv jiného, co chcete ozdobit

Postup:

Krok 1
Pomocí pravítka si na papír narýsujeme rovnostranný trojúhelník o libovolné velikosti. Já osobně jsem použila trojúhelník o velikosti stany 4 cm. Samozřejmě čím větší deník, tím vetší trojúhelníky. Byl by nesmysl, kdyby jste se piplali s tím, aby jste deník o velikosti A4 ,,obalovali" trojúhelníky o velikosti 1 cm.

Krok 2
Na vzorníky barev si obkreslíme trojúhelníky. Mě na každý vzorník vyšlo v průměru 5 trojúhelníků.
Krok 3
Trojúhelníky vystříháme.

Krok 4
Trojúhelníky libovolně rozmístíme na náš deník, tak, aby se nám to líbilo.
Krok 5
Trojúhelníky pomocí lepidla přilepíme k deníku.
Krok 6
Nyní už jen stačí přebytečné kousky trojúhelníků zastřihnout.
Tip!
Tyto barevné vzorníky či barevné papíry nejlépe vypadají na černém podkladu, takže stačí, když deník přemalujete černou barvou, nebo přelepíte papírem.
Pokud chcete, aby měl váš přebal delší životnost, můžete trojúhelníky přelepit transparentní izolepou. Bude to sice větší piplačka, ale stojí to za to.

Prosím o dodržování autorských práv !!!
Pokud chcete fotky či text někam kopírovat dovolte se autora (tím myslím samozřejmě sebe) a u zkopírovaného uveďte citaci, také bych byla ráda, kdyby jste mi o tom dali vědět, kde se mé příspěvky nachází !!!

Přeji příjemné tvoření !
                                                                                                                            vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat