8/05/2015

Den blbec s automobilovou tématikou !

Ahoj holky! Ahoj kluci!

Tak jsem dnes dopoledne šla na jízdy. Byla jsem dost vystresovaná, protože jsem se potřebovala s učitelem domluvit na mnoha věcech. Sraz jsem měla na tradičně domluveném místě v 11 hodin dopoledne. Nevím, jak mě napadlo, že jsem tam byla již 10.35h. Když jsem odcházela z domu, bylo v obýváku 30 stupňů Celsia a venku dobrých 38. Já tam jak trubka stála u obchodu na slunci, úplně jsem se rozpouštěla, tak jsem se šla schovat do stínu. Bylo 11 hodin a můj učitel nikde. Tak jsem to nevydržela a psala jsem domů, ať na internetových stránkách autoškoly najdou číslo na učitele a zavolají mu kde je, že na mě zřejmě zapomněl. 11.15 mi volá mamka s tím, že učitel vzkazuje, že se někde asi vloudila chybička a že on má za hodinu být u zkoušek, že to dneska nepůjde.
Tak by mě tedy zajímalo, jak se teď mám s učitelem dohodnout, kdy mám další jízdy. Nemluvně o tom, že jsme v sobotu měli přednášku první pomoci a já u sebe neměla průkazku, na kterou se nám tyto hodiny zaznamenávají. Jelikož první pomoc přednášela nějaká sestřička, musí průkaz podepsat jen ona, a já teď nevím, kde ji sehnat.
Můj řidičský kurz je totální propadák !

Žádné komentáře:

Okomentovat